24 juni, 2008

Matematikkens historie

Matematikkens historie
Dette er en liten tingest jeg prøvde meg på her i sted. Nemlig å lage en tidslinje med de viktigste begivenheter og personer innenfor matematikken. Jeg burde kanskje ha fokusert på matematikkdidaktikk, men der er det ikke så lang historie å snakke om enda.
Dessuten skal jeg til våren være faglærer på et masterkurs i matematikkens historie, så kanskje denne kunne brukes til noe nyttig og.
Jeg ser at siden jeg har laget denne på ikke liker at det skjedde ting før år null. Uten å tolke de religiøse overtoner her videre, så får jeg bare bruke denne til jeg finner et bedre egnet sted/program til å lage en tidslinje. Noen som har tips?

----------------
Listening to: Magnet - Count
via FoxyTunes

Posted using ShareThis

----------------
Listening to: Ila Auto - Red Clay Halo
via FoxyTunes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar